Träningsvärk!

Idag har jag världens träningsvärk i rumpa, ben och rygg! Igår så hoppade jag Helix några språng i paddocken. Det märktes att jag inte hoppat på ett tag då det började kittla i magen när vi hoppade 80cm :p Haha! Men det ska tränas bort så småning om.
 
Helix känns finare för varje dag som går men varje dag är det lite tjaffs för att få honom att släppa i höger. Han tyckte inte alls att det var kul att rida i paddocken så fort han fick hoppa ett språng så vaknade han till liv.
 
Igår fick jag och Helix besök av min jobbarkompis Kristian som ville prova på att rida för första gången och Helix är ju världens snällaste så det gick kanon.
 
En trött Helix och en glad Kristian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0