sunday

Igår var jag som sagt på Kickoff med jobbet, vilket var väldigt kul.
Först var det lite inspirationstal och sånna grejjer men sedan var Action Event där och ordnade med aktiviteterna.
Vi blev indelade i lag om 4-5 personer och sedan skulle vi ner på stan och utföra massa uppdrag.
Alla lag fick varsin mobil som man skulle svara på massa olika frågor på och göra olika uppdrag.
Bland annat kunde det vara att härma en staty och ta en bild och sedan massa allmäna frågor om vad som helst i princip. Kom några hästfrågor som jag kunde svara på ;) Haha.

Vi var nog sammanlagt runt 100 personer och alla fick en gul keps med Holmgrenslogga på som vi hade när vi sprang omkring på stan, så jag kan ju lova att man såg oss! Haha.
Dessutom är det inspark här i stan nu så det är ju massa studenter ute, så det var massa som kom fram och frågade vad vi höll på med och vilken linje vi gick och sånt.

När vi var klara med uppdragen så avslutade vi med middag och fest på jobbet.
Jag drog mig sedan vidare till en annan fest och idag är jag inte direkt pigg..

Lite senare ska jag till stallet och rida. Om vädret håller sig blir det nog att rida ut eller rida på fältet :)
Men först jag ska ta tag i att göra frukost!

/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0