skithäst

När jag kom till stallet idag var Dalme hur skitigt som helst.
Så jag fick börja med att borsta honom jättelänge, det var tacken för att man duschade honom igår, haha.
 
Såhär såg han ut på båda sidorna.
Sedan blev han skapligt ren iallafall. :P
(Blev bara halvtaskiga mobilbilder idag)
Det blev ridhuset idag också då vädret inte var det bästa.
Han var ganska seg och väldigt stel i högervarvet så det gick väl sådär.
Skritten och galoppen gick helt okej, men traven ville han inte alls jobba i idag så det måste vi verkligen jobba mycket mer med. Men det kommer nog så småningom.
Ska försöka ta någon dressyrlektion snart också så jag får lite hjälp :)
 
Nu ska jag se lite på tv och sen gå och lägga mig.
Upp tidigt imorgon för jobb och sen stallet igen.
Ska försöka rida ut imorgon om det inte regnar!
/Vicky
 

Kommentarer
Postat av: EvaMaria

Det va en skitig Dalme, kännde knappt igen honom. Pussa på honom från mej :)

Svar: Haha eller hur. Idag kommer han se ut så igen fruktar jag :PJag ska puss han från dig så får ni komma o hälsa på snart.
fjordingbloggen.blogg.se

2012-08-21 @ 18:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0