rida rida

Nu är jag hemma från stallet :)
Blev att rida i paddocken och lite på ett fält som ligger precis brevid paddocken.
Dalme kändes väldigt mycket finare idag än tidigare och var liiite samarbetsvillig i traven.
Vi hittade ett tempo i traven som passade oss båda för att orka och hinna med allt :P
Det går inte särskillt snabbt men bättre att det går bra just nu känner jag.
Sen när allt stämmer får jag börja driva på lite mer helt enkelt.

I galoppen är han jättefin tycker jag iallafall. Framåt och jobbar på bra.
Det är lite kul, för när jag hade honom för några år sedan var han helt omöjlig i galoppen och finast i traven.
Men tillslut fixade vi galoppen då för några år sedan också.
Så jag tror allt vi han hitta en bra trav snart, men vi får kämpa lite för det bara. :)

Är lite dåligt med bilder just nu, men om någon dag ska Henning följa med till stallet så då blir det lite ridbilder.

Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, har betalat lite räkningar och sånt roligt, höhö.
Ska nog se Robinson sedan klockan 8 om jag är klar med allt tills dess.

/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0