Home, sweet home.

Igår var vi som Mia skrev och hämtade hem våra fjordingar från Taffsnäs.
Jag och Dalme hade en resa på cirka 4 timmar i transporten men allt gick jättebra.
När vi kom fram till hans nya hem var han hur lugn som helst och när jag släppte ut honom i hagen ställde han sig och betade direkt.
Dalme kommer gå ute dygnet runt några veckor till och om någon vecka kommer han släppas ihop med sina nya hagkompisar. :)
 
Om ett tag ska jag åka till stallet för att rida och duscha lille ponnyn. Han var lite väl dammig och skitig, haha.

Jag & Dalme, Mia & Helix, Cattis & Simon på Taffsnäs innan avfärd.

Ha en fin dag!
/Vicky

Kommentarer
Postat av: Norea

Vilken gullig bild, värsta fjording-power!

Svar: Tack så mycket :)
fjordingbloggen.blogg.se

2012-08-20 @ 10:17:30
URL: http://norean.blogg.se
Postat av: EvaMariaTorstensson

Lycka Till med bloggen!

2012-08-21 @ 18:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0