God morgon

Igår när jag kom till stallet hade inte Dalme rullat sig! haha.
Det är första dagen sedan jag hämtade hem honom som han inte var skitig, då blev jag lite extra glad.
Men bara därför lär han väl vara en lerhög idag..

Igår red jag iallafall i ridhuset och Dalme kändes helt okej.
I högervarvet är han fin i galoppen men jobbig i traven. I vänstervarvet är han fin i traven men jobbig i galoppen..
Vad ska jag göra då liksom? haha.
Tränade iallafall mycket tempoväxlingar och mycket volter och serpentiner och på slutet var han ganska fin.

Om det inte regnar eller så idag ska Henning med till stallet. :)
Då blir det lite bilder iallafall!

Ha en fin onsdag!
/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0