Dressyrlektion

Hej!
 
Det har blivit lite svårt att uppdatera i helgen då jag haft fullt upp med kräftskiva, utekväll med gamla vänner och lite annat. Men nu är jag tillbaka i alla fall :) I lördags red jag en dressyrlektion för min bästa kompis, Malin. Hon har hjälpt mig flera gånger med stela, starka och envisa fjordingar.
 
Malin sa att hon aldrig hade sett en sån stel häst i hela sitt liv och det har inte jag heller. Men efter mycket kämpade så släppte han lite i höger där han är super stel. Vi jobbade mest på volt där vi jobbade med att kunna ställa åt höger vilket typ var omöjligt i början.
 
Jag fick höra att Malin inte tyckte att jag hade förlorat så mycket av ridningen och att mina skänklar har blivit bättre. Det är alltid kul att få höra lite beröm! :D
 
 
En bild på mig och Helix från i lördags.
 
 
I början såg han ut såhär ;) Fin ponnie! Eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0