Dalme har fått en kompis.

Idag har vädret varit mycket bättre så vi kunde dissa ridhuset.
Så jag & Dalme tog oss till ett gräsfält som ligger bakom stallet som vi får rida på.
Han var mycket mer framåt idag och det beror nog på att han gillade fältet mer än ridhuset, haha.
Stark blev han också, vet inte om han har varit så stark någonsin. Men det visar väl bara på att han tyckte det var roligt.
När vi började vara klara släppte han ganska mycket i högervarvet också så det kändes bra mycket bättre när jag avslutade idag :)

När jag hade ridit släppte jag ihop Dalme med en annan ponny i hagen.
De stod och skrek lite på varann och Garp, som ponnyn Dalme går med nu heter, följde efter Dalme hur länge som helst.
Imorgon släpps en till häst in till dom som står inne på nätterna, men det ska nog gå fint det med.
Dalme & Garp

Sedan rullade Dalme så han blev lika skitigt som häromdagen, så jag vet ju vad
jag roar mig med imorgon iallafall...
 
Nu blir det att se lite på tv innan det är dags att gå och lägga sig.
Har kommit ett nytt avsnitt av Grimm så det måste ses!
/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0