Äntligen helg!

Så, nu är andra provridningen avklarad också.
Idag var Dalme suuuperseg och var inte direkt samarbetsvillig, men det gick okej ändå.
Ska höra av mig till tjejerna som har varit och provridit om någon dag och se om de är intresserade av att komma tillbaka och testa några gånger till, och sedan ska jag väl bestämma mig för en.

Så skönt att det är helg nu!
När jag kom hem från stallet gjorde vi plankstek och nu sitter vi bara och slöar i soffan.
Blir nog ganska tidigt i säng sedan. Jag måste upp ganska tidigt imorgon för vi ska ha kickoff på jobbet och så måste jag hinna till stallet innan det.
Men på söndag ska jag sova ut ordentligt!

Ha en trevlig helg!
/Vicky

gammal bild på världens sötaste Dalme <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0