torsdag

Godmorgon!
Hoppas allt är fint med alla idag. Torsdag och snart helg, wiho!
I helgen har jag stallet, så har insläpp på lördag och utsläpp på söndag. Elin ska hjälpa mig eftersom jag inte har haft de någon gång i det nya stallet ännu så det ska nog gå fint :)
Annars kommer det bli en väldigt lugn helg vilket behövs tror jag. Nästa helg är det ju påsk så då blir det nog mer fart, hehe..

Igår hade Emma hand om Dalme så jag var inte i stallet. Passade på att tvätta och städa hemma istället. Jättekul, not.
Men idag ska jag till stallet och rida, jag hoppas att det har slutat snöa till dess bara. Har snöat sen i tisdags lite till och från känns det som. Och blåser massor gör det också så inget kul ridväder direkt.
Får se om jag rider ut eller om det kanske går att rida på ett fält som vi får rida på.
Nu när det har kommit lite ny snö så kanske det går. Innan har det varit så tung snö så han mest snubblar typ.

Ha en bra dag.
/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0