vårkänslor

Härliga härliga sol!!!
Vilken skillnad på humöret vädret kan göra alltså.
Igår och idag har det varit flera plusgrader och strålande sol och man blir på så bra humör.
Shit vad jag längtar till våren och sommaren, vill bara att all snö ska försvinna och att det ska vara sol och plusgrader för alltid.

Tror hästarna gillar det här vädret också, stå i hagen och sola hela dagen. Hehe.
Idag fick Dalme slippa vintertäcket och ha sitt fleecefodrade regntäcke istället. Rätt gött hoppas jag :)
Ikväll står dressyrträning på schemat. Var sjukt längesedan så vi får se hur det går.. Red honom i ridhuset igår och han var väldigt framåt och kändes fin så jag hoppas det går bra idag också.

Ikväll ska jag även hinna med att baka lite då världens bästa pojkvän fyller 25 år imorgon!
Shit vad gammal han blir! Hahaha.

 

ytterligare två sommarbilder på mig och Dalme.
dessa är från 2008 tror jag när vi stod på Skärlunda gård i Norrköping.

Ha en fin dag! /Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0