påskhelgen

Hej på er!
Har varit ganska fullt upp så har inte hunnit uppdatera något under helgen.
Dessutom strejkar min dator och vill inte vara med riktigt så går inte så bra.

I helgen var Mia och Cattis här och hälsade på. Det var superkul att se dom eftersom det inte blir så ofta.
Båda var med i stallet och Mia red Dalme lite. :) Jag hade min kamera med mig men har inte kunnat lägga in bilderna ännu pga min dator.. Ska göra det så fort jag kan.. Jag hoppas jag hinner fixa det idag eller imorgon för på torsdag åker vi till Berlin och är borta ett par dagar.

Iallafall så har det gått att rida i paddocken senaste dagarna. Den är lite blöt och så men bättre än is, haha.
Så i lördags när Mia och Cattis var med red vi där, sen i söndags och igår så red vi ut. Dalme sköter sig som han ska och känns fin så det är kul.
Man har ju lite mer lust att åka till stallet nu när det är soligt och plusgrader ute. Känns inte lika motigt då. :P

Idag ska jag rida Dalme i paddocken, den såg ut att ha torkat rätt mycket igår så hoppas den har torkat ännu lite mer idag :)

Bjuder på en bild på Elin och Mazella som jag tog med mobilen i helgen. Finisar.
 
Nu blir det jobb för mig! Ha en bra dag, Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0