berlin

I helgen var jag iväg i Berlin med ett par kompisar. Henning var också med såklart. :)
Vi åkte i torsdags och kom hem igår så har inte varit i stallet på ett par dagar. När jag var iväg tog Elin och Emma hand om Dalme så han har säkerligen haft det jättebra.

I torsdags när vi kom till Berlin började jag få ont i halsen och sedan har jag bara blivit mer och mer förkyld så det har ju varit mindre kul. Annars var resan jättebra och rolig. Har inte blivit så mycket semester och vilande men så är det ;P
Har blivit lite kulturellt med museér och muren och lite sånt och sen rätt mycket öl och drinkar. Allt är så himla billigt!
Flygresan hem igår var inget rolig heller. Jag är jääätteflyggrädd och i både starten och landningen skakade det asmycket. Värsta jag varit med om typ och just nu vill jag aldrig flyga igen. Haha.
 

del av muren.

drinks.

haha, gubben till vänster <3 på pergamon museum
 
/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0