3veckor kvar!

Idag är det 3veckor kvar tills jag och Malin drar 1vecka till Alanya i Turkiet. Det här blir fjärde gången vi åker dit på mindre än 2år. Jag älskar det stället! Ska bli så skönt då jag inte varit någon annanstans än hemma typ sen jag tog hem Helix.

Allting går annars väldigt bra med Helix. Han sköter sig och är riktigt fin nu :) Broddarna är av och han går nästan alltid naken i hagen så nu är våren äntligen här.

I lördags red jag och Malin till malmsjön som ligger en timmes ridväg ifrån stallet. Där fick hästarna bada hovarna och spana på änder.

I söndags hade jag en dressyrlektion för min medryttare, Felicia. Jag har inte sett henne rida sen hon provred Helix och hon har utvecklats mycket och det var kul att se.

Idag red jag ut med Malins nya medryttare, Bella. Helix körde världens bocksprång i traven så jag trodde att jag skulle ramla av, haha. Trodde han skulle vara trött för vi konditionstränade igår men icke sa nicke.

Oj, långt inlägg men blir så när jag suger på att uppdatera. Ha en trevlig dag! :) /Mia








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0